BETALING

Din betaling går direkte til butikken med Mobilepay

AFHENTNING

Dine varer kan afhentes i butikken. Se mulighederne på tilbuddet

STØT LOKALT

Støt de lokale butikker, og køb ind hjemmefra

Salgsbetingelser

Tønderhandlerlokalt.dk er en platform, der hjælper butikker med at sælge udvalgte produkter . Selve betalingen, og dermed købet, foregår direkte mellem dig som kunde og butikken. Det er den enkelte butiks risiko og ansvar at håndtere betaling og overlevering. Når varen er afhentet, bærer du, som kunde, ansvaret og risikoen. Tønderhandlerlokalt.dk er blot mellemled i, at du som kunde kan finde varer, og blander sig på ingen måde i handlen f.eks. ved returnering.

Reklamationsret

Ønsker du at returnere varen rettes henvendelse til butikken, hvor købet er foretaget og reklamationer ligeledes hertil.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret. Perioden regnes fra den dag, hvor du afhenter ordren/varen.

Returneringsomkostninger, skal køber selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes senest 14 efter købet, og fra fortrydelsen skal køber senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives til butikken. I meddelelsen skal du gøre butikken tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur

Køber hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – køber kan prøve varen på samme måde, som hvis man prøvede den i den fysiske butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter sælger den som brugt, hvilket betyder, at køber ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Køber må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug, for at køber kan få det fulde beløb retur.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har køber en klage over et produkt købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til

Center for Klageløsning:

Nævnenes Hus, Toldboden 2

8800 Viborg

Køber kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Når du handler i den fysiske butik

Når du handler i den fysiske butik, så husk at tænke på sikkerheden første og fremmest.
Sprit hænderne af, når du går ind brug engangshandsker hvis butikkerne har lagt dem frem
Hold øje med butikkernes afstandsmærker – og vær selv opmærksom på at holde to meters afstand til andre
Tag ikke hele familien med, køb helst ind alene
Der er butikker, der tilbyder, at du kan få ”alene-shopping”-tid ved at kontakte dem om en aftale – benyt dig af disse fine tilbud

Sådan kommer din butik med

Hvis du gerne vil have din butik med på listen her på siden, så skriv til citychef Stephan Scheelke på scheelke@tonderhandel.dk eller ring til ham på telefon 28 25 51 46